perjantai 28. joulukuuta 2007

Viikon tyylitunnustukset: Mandy Moore

Ketkä ovat lempisuunnittelijoitasi? - Rakastan vintage Missonia ja vintage Holly Harpia. Lisäksi minulla on oma vaatemerkkini, Mblem, jossa osa tuloista menee Leukemia ja Lymphoma Societylle. Kuka on tyyli-ikonisi? - Minun on vaikea valita Grace Kellyn ja Brigitte Bardotin väliltä. Ehkäpä Grace Kelly Takaikkuna-elokuvassa. Rakastan myös ihmisiä jotka ovat hieman erilaisia, kuten Chloë Sevigny, joka näyttää aina hyvältä. Charlize Theronkin pukeutuu aina hyvin. Hän on pitkä kuten minä, joten hänen vartalonsa on paljon "aidompi" minulle, jota todella arvostan. Mikä on suurin tyylivirhe mitä olet koskaan tehnyt? - Se oli vuosia sitten, Billboard Awardseissa Las Vegasissa. Olin 15 ja se oli ensimmäinen gaalani. Puin päälleni pinkin svetarin pitkä tanssiaispukuhelmaisen mekon päälle. Se oli ihan hullua. Lähde: Marie Claire Katso myös edelliset tyylitunnustukset:

Ei kommentteja: